Hur ungdomar tänker...

Det har varit en hel del prat om relationer här hemma. Det har varit ganska mycket om det nu på sista tiden och min son har inte sagt så mycket men igår när jag berättade att Emma skulle komma (igen, stående inbjudan, love) pga det som hände så sitter han med armarna i kors och tittar på mig..... 

- Mamma...

- Ja..

- Varför förstår sig inte tjejer på killar...

- Ja, du . Jag vet inte, men vi tänker väl olika ibland? Hur tänker du nu? Vad menar du?

- Ja, tjejer förstår sig inte på killar och killar förstår sig inte på tjejer. Är det inte så?

- Jo, det är det nog..Men..Innan jag hinner säga något mer så tyckte han nog att det var slut disskuterat.

- Ja, jag bara undra. Slut disskuterat punkt.....



//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0