I´m Back from the Forest....

Ja nu jävlar är man tillbaka på fast mark igen och tillbaka till den trygga världen med toaletter som fungerar, duschar som faktiskt avger vatten och inte bara grumlande ljud.. Värmen som tryggt kommer från elementen och att man inte behöver springa ut och hämta blöt ved för att farsan var lat i höstas...

När jag ställde mig i duschen så lät jag nog som om jag fick jordens bästa oralsex, för jag tänkte skälv varför låter jag så här???..  Att känna det varma vattnet strila över min nedkylda kropp var bättre än en orgasm ja iaf idag.. Men om det är någon som vill överbevisa mig så hör av er *asg*

Så nu sitter jag här hos Bettan och njuter av en flaska vin lånad från min gulliga granne. Inte ens det fanns på landet, ja menar vem fan står ut utan värme och vatten om man inte ens kan få sig ett glas vin...

Ja ja nu dröjer det länge innan jag luktar gammal socka över helt kroppen delat med skogsbrand, så syrran vi syns till våren :)

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Hih.... föjer eran oxå. ;)



Ska ta ngn stund vid tillfälle å läsa igenom era inlägg. (A)

2009-01-05 @ 20:27:49
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Bettan & Emma

Det ser vi framemot, vi kommer självklart att gå igenom din oxå :)

2009-01-05 @ 20:28:45
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0