Igår kväll...

Hade jag en jättetrevlig kväll med mina vänner och kompisen från Mary Kay, som vanligt blir man utfattig av att bara titta på grejerna men man vet ju hur bra sakerna är så det är det värt.

En kompis stannade kvar och drack vin med mig en stund sen gick hon hem till sitt.. Sen drack jag vin med någon annan, vi lyssnade på musik och pratade... Sen blev jag bara mera och mera förvirrad men det känns som att det lossnar..

Vaknade tidigt och hade en härlig morgon, somnade sen om och vaknade halv elva.. Jag känner mig inte förvirrad direkt längre men jag är fortfarande en snigel på valium *ler*


Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där Valiumsnigeln, har den någonsin gjort någon nytta? Annars tycker jag att vi sparkar slemdjuret och anställer en piggare skalbagge eller ko?! Vad säger du om det KlaraBella?

Kram

2009-01-15 @ 14:56:51
Postat av: Mona

Och så var det när man sitter vid jobbdatorn... det förra var ju från mig så klart!

Postat av: Emma

Hmm är bara snigel när det gäller karlar... Annars har den en riktig känguru här ler Så KlaraBella säger kram tillbaka ;)

2009-01-15 @ 15:02:29
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstod jag ju, du är den enda som kallar mig KlaraBella :)

2009-01-15 @ 15:02:59
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0