Jag har inte hunnit....

.... blogga idag alls... Igår var ju en sjukt rolig och trevlig kväll hemma hos Mona. Vi åt en suveränt god fisk, skaldjurssoppa med gott bröd och jättegott vin till det. Vi avhandlade ett par flaskor vin och ännu mera skratt under kvällen, vissa fick dessutom sms, gud så generöst av oss att dela med oss av vår humor mitt i natten :)

Dessutom har vi bestämt att vi ska skapa ett band så att vi kan få egna grupies, Mona ska spela Chello, jag ska strippa och Bettan ska spela tamburin, ytterst bra  *s*.. Vi har ju nämnligen kommit på att vi är lite halv stalkers *s* Dessutom har Mona numera 2 nya killar att rikta in sig på 1 trummis och 1 sångare, jag önskar dig all lycka *ler*

Vi somnade halv fem efter att vi insett att Mona faktiskt skulle jobba idag, annars vet man väl aldrig när vi skulle somnat *s*

Har köpt en snygg Bh idag, vet precis när jag ska använda den.. Han kommer inte fatta vad som hände *s*


Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

skrattar Underbart generösa vi är... men igår kändes det som om 5 killar var mina och idag är det bara 2? Måste ha sett dubbelt... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0