Min fredag :)

Ja som sagt idag är det fredag och en helg med barnen väntar, ska bli så skönt att få bara vara ledig med dom. Idag är jag oxå ledig så jag har bestämt lunch dejt med en kollega på söder det ska bli jättetrevligt :)

Senare idag ska jag åka över till mamma och umgås tills imorgon, ska bli skönt att få komma bort lite..
Sen imorgon ska vi hem till Bettan och bli bjudna på middag det ser jag verkligen framemot. Det är så härligt avslappnande att vara där, kan verkligen bara relaxa och vara sig själv..

Sen på söndag kommer m in absolut äldsta vän och min dotters gudmor hit och äter lunch, ska bli himla trevligt.. Hon är gluten allergiker, någon som har nått bra tips på nått gott??

Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg!

2009-01-30 @ 09:49:56
URL: http://sofiehw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0