Plastikkirurgi....

Vad tycker ni om plastikkirurgi? Jag känner flera stycken som gjort operationer, nu har dom flesta jag känner gjort större eller förminskat sina bröst, två har gjort bukoperationer, ansiktslyft och lite andra saker. En fick fula ärr och komplikationer av bröstoperationen så hon fick ta ut dom. Men annars har det gott bra för dom andra..
Har du själv velat/vill göra om något på din kropp? Elller kanske flera saker? Är det för DU själv vill eller för att DU tror andra skulle "SE" dig mer om du gjorde något? Jag är för plastikkirurgi både för dom som vill det själva och det är jätte bra för dom som verkligen behöver det. Det finns massor av olika operationer och dom kostar en hel del, är det värt pengarna? Blir man nöjd?....Läste att nu kan man t o m ta det på kredit?

- Bröstoperationer

- Fettsugning

- Bukplastik

- Ansiktslyftning

- Botox

- Hakoperationer

- Näsoperationer   mm.

Det finns också jätte många olika plastikkirurger, hur ska man välja? Ska man göra det i Sverige eller Utomlands?Känner två som gjort det utomlands, det blev skit bra. Bröst och ansiktslyft. Det finns jätte många frågor om det här..Jag har funderat flera gånger på att själv göra det, isåfall skulle jag fixa mina bröst. Ja, det säger väl ungefär 60% tror jag det är...Men skulle jag vara "nöjd" med det eller blir det som ett gift? Ungefär som med mina tatueringar en=flera? Är det samma med plastikkirurgi? Har man gjort en kan man lika gärna göra flera?

Vad tycker ni? Har ni eller känner ni några som gjort det? Blev det bra? Är dom nöjda eller inte?

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Bea

va härligt ! Jo tack, bara bra

Några nyårslöften?

2009-01-03 @ 03:56:23
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej svejs!

Jag gillar din header. Den var grym! Alla bilder passar bra ihop tillsammans!



Kram!

2009-01-03 @ 12:13:30
URL: http://lifebyanna.blogg.se/
Postat av: Catta

Helt rätt för de som inte är helt nöjda med sig själv , kanske inte har byst , kanske gått ner massvis i vikt och har överbliven hudmassa ..

2009-01-03 @ 14:23:15
URL: http://cattakan.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hittade din blogg då jag var och kika runt lite överallt och jag måste säga att jag fastnade rätt fort efter att ha läst en del utav den. Keep up the good work och jag lovar att jag återvänder!

Kram!

2009-01-04 @ 02:38:21
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hittade din blogg då jag var och kika runt lite överallt och jag måste säga att jag fastnade rätt fort efter att ha läst en del utav den. Keep up the good work och jag lovar att jag återvänder!

Kram!

2009-01-04 @ 02:38:25
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Emma

JAg hade nog velat göra min näsa rakare, men jag skulle inte våga. För tänk om den blir ful, då kanske det blir ännu värre. då är det bättre att den är som den är :D

2009-01-04 @ 14:12:26
URL: http://asof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0