Sex utan känslor....

Läste på Citronsiraps om sex utan känslor.....

Jag kunde för mitt liv inte förstå när jag var yngre hur man kunde ha sex men någon man inte var kär i, för det var ju så det var man träffades blev kär och sen hade man sex, iaf i mina ögon. Det var tills jag träffade den man som fick hela  min kropp att pulsera av lust, var jag kär?? Nej absolut inte, utan det var ngt hos honom som fick mig att vilja slita av honom kläderna kasta honom på sängen och se till att han stannade där tills min lust ebbat ut. I början skrämde dessa känslor mig och jag kände mig helt dum i huvudet som faktiskt såg denna man som ett rent sexobjekt..

Till slut lät jag lusten ta över och herregud min skapare vilken lust... Jag upplevde saker jag aldrig gjort förr...

Så mitt motto är i livet att jag inte ska dö nyfiken.. Åh det tror jag inte heller att jag kommer att göra *s*

Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Emma - jag misstänker att du inte kommer göra det, dö nyfiken, eller som det sägs:

- Det är värre att ångra det du inte vågade göra...

Postat av: Emma

Ja precis.. Det är en satans tur att jag har Bettan för hon är fan inte rädd för ngt.. Jag skyller på henna att jag är som jag är asG

2009-01-06 @ 09:31:48
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mona

Alltid skönt att ha någon att skylla på, själv har jag bara mig själv att skylla skrattar Som du kanske märkte lite av i helgen... ;-)

Postat av: Emma

ja men du är ju underbar :)

2009-01-06 @ 10:23:05
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0