Tankar som far....

... runt i mitt lilla huvud finns det gott om.. Men jag känner mig lugn och avslappnad faktiskt, tänker på vissa saker som kommit upp idag.. Hur jag faktiskt vågade ta tag i en sak som stört mig otroligt mycket, har inte vetat hur jag ska tala om att jag var för snäll för att visa min ilska.. Jag gjorde det ikväll, det som stör mig med folk det är att så fort man tar upp så ångrar dom självklart det dom gjort eller så talar dom om hur absolut korkade dom varit.. Men ska det ta nästan 2 veckor innan man kommer på det och måste man själv alltid vara den som tar upp det??

Ja frågorna är många men vet inte ens om jag är intresserad av svaren... Nä nu ska jag se om jag kan sova snart!! Annars kommer jag tillbaka :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas att du somnade ok sen!

Hör av mig sen om KlaraBellas varor kommer in... ;-)

Postat av: daysofmylife

Skönt att höra att du är "tillbaka", själv låg jag sjuk hela dan igår. Sköt om dig, kram!

2009-01-19 @ 09:00:00
URL: http://daysofmylife1970.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0