Vildmarksliv, varböld och vägen hem...

Har precis vaknat i denna iskalla boning, tänkte när jag vaknade att ett fönster står öppet någonstans, men sen kom jag ju på att jag är här ute i Åkersberga skogen och leker vildmarksliv. Hasar mig upp för att se vad syster är någonstans och varför vi inte har någon värme med tanke på att jag jobbade med elden igår och luktade skogsbrand hela jag... Ja inte för att dofften idag är speciellt annorlunda för jag doftar faktiskt skogsbrand nu med..

Iaf syster har iaf pratat med sin chef om att hon har en varböld i arslet och inte har kunnat sova på halva natten och att hon inte klarar att jobba, då säger chefen att hon behöver ett sjukintyg för det eftersom det är julhelg och många sjukar sig bara därför.. EHHH jaha det kan jag säga som oxå jobbar där att det står fasiken ingenstans... Men men nu ska hon få träffa en kvinnlig doktor som ska klämma på den... I värsta fall skär dom upp den och ni skulle sett ansiktsfärgen som lämnade hennes ansikte *asg*.....

Kl 1 ska hon vara hos doktorn och sen beger jag mig hem med min son som är sjuk och min dotter som har sådan hemlängtan att hon såg ut som en hundvalp igår...

Det första jag ska göra hemma är att duscha och sen krypa ner i mjukisoverallen :)

Kram

Emma


Kommentarer
Postat av: Frasse

ja ni 08:or e allt lite klent byggda.. vildmarksliv i förort med ungefär lika mkt bekvämligheter som vi slättbönner har hemma;) men skönt att du överlevde iaf hjärtat=). kramizz

2009-01-05 @ 11:17:52
URL: http://frasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0