Vilken kväll....

Vi började kvällen med några öl och sen åt vi mat.



Jag åt Ceasarsallad..



Nemo åt kött och Emma hamburgare emd pommes frites.



Det blev en hel del dricka*ler*



Det var jätte många som sjöng.


Som sagt vilken kväll, det är inte många gånger jag har dansat på Gröna Jägaren men det gjorde jag och Nemo igår( hur är det med knäna?) . Det var hur trevlilgt och kul som helst. Jag, Nemo och Maggan vi var kvar till vakterna nästan kasta ut oss.


På väg hem..



Älskar natt bilder




Min ytterdörr...Hem ljuva hem.....

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade in här lite bara. Snubblade in hit via bloggportalen:)

2009-01-09 @ 10:58:21
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Nemo

Jag kan ialf säga att jag har väldigt svårt att gå idag!

Men det kostar att ligga på topp, älskar man att dansa så gör man det även med ett helt trasigt knä.

(Hoppas inte min Läkare läser detta) *s*



En trevlig kväll, helt klart!

Men jag kan nog behöva lite hjälp med tiden..

När gick vi därifrån? :)

2009-01-09 @ 12:25:24
Postat av: Bettan

När dom stängde vid 01.00. Vakterna sa att vi var tvungna att gå för dom skulle stängaasG..

Ja, det var verkligen trevligt.

Hoppas det inte gör allt för ont:)

2009-01-09 @ 12:49:40
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Nemo

Det låter bra att vi stängde stället, skulle bli förvånad annars. *s*

Knät gör sjukt ont just nu kan jag berätta.

Men med den danspartnern som jag hade den kvällen och med den dansen så är det värt det!

Helt underbart va det! ;)

2009-01-09 @ 22:52:36
Postat av: Bettan

Vi har varandra och tacka för att dansen blev en upplevelse:)

2009-01-10 @ 18:24:31
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0