Andreas ska ringa mig...

.. senare idag för att prata igenom det här.. Jag kommer kräva att han lägger alla korten på bordet, att han slutar ljuga och verkligen är ärlig.. Frågan är om han klarar det egentligen.. Vi får se om jag blir besviken eller inte..

Jag kommer inte ringa hans fru i katrineholm om han är ärlig, men får jag reda på att han ljugit igen när han nu får chansen att vara ärlig.. Ja då lär jag stå på hans dörrtrappa och be att få prata med henne..

Jag förstår ju att han inte var ärlig mot henne om våran historia eftersom hon ska stanna hos honom, men det är hans huvudvärk och den får han leva med.. Jag tänker inte må dåligt för att han ljuger henne blå, det är som sagt hans samvete...

Men fy fan vilken chock det var att se dom på gröna lund i lördags.. Men men det man inte dör av det gör en starkare...

Jag hör av mig senare

kramis Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

Jag tror att du får räkna med att han kommer att säga samma saker som han sagt tidigare...Hur ska du kunna kolla om han ljuger eller talar sanning??? Den ända som kan bekräfta detta är hans fru...



Om sanningen ska fram så gissar jag att han har haft den klassiska historian med dig...Han har jobbat på annan ort... O åkt hem till fru o barn på helgerna... Han har säkerligen haft känslor för dig...de tror jag absolut...O han kanske även har funderat på att lämna sin fru...Men jag tror faktiskt inte han varit separerad... Han ringde dig ju sällan när han for till barnen på helgerna... Osv... De var nog bara så att då var ju hans fru där...Ovetandes om att du satt o väntade på att han skulle komma tillbaka!! Ni har bägge två stått där ovetandes om varandra...



Jag säger inte detta för att vara elak... Jag säger de bara för att du inte ska låta dig luras i att han behandlat dig rätt... För de har han inte... Om han o frun varit i från varandra så hade de inte varit så stor sak att han haft ett förhållande under tiden...Nu är han panikslagen över vad du kan säga till hans fru!!! För han har lurat er bägge 2!!!



Håller tummarna för att du får ut de du vill av ert samtal...O jag hoppas att jag har fel...



2009-07-21 @ 13:49:35
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0