Britney Konserten...

Tjejerna var ju hur uppspelta som helst när vi tog bussen mot gullmarsplan, dom hade gjort egna tröjor där det stod att dom älskade Britney =)..

När vi kom till Globen så hämtade jag ut biljetterna hos min kompis, vi hade fått helt okej platser på läktare B, en biljett var värd 825 kr, det är fan inte billigt att gå på konsert.. Sen gick vi och käkade på Macdonalds så att dom fick ngt i magen, sen gick vi till Entre 6 och scannade av våra biljetter.. Sen 1 minut efter vi gått in så kommer det 2 stycken som pratar engelska och frågar ungarna lite saker om Britney sen frågar killen mig om det är ok att dom uppgraderar våra biljetter.. Jag såg ut som ett frågetecken men säger självklart att ja det skulle ju va roligt för tjejerna..



Ja vi blev då uppgraderade att vi fick sitta på Soffor längst fram vid scenen.. Biljetter som hade kostat 3500 kr.. Ja menar vem tackar nej till det.. Lyckan var ju total för tjejerna..

Dom satt helt hänförda under hela showen =)...

Snacka om den bästa födelsedagspresent för min dotter och hennes kompis =)..

Jag tycker att det var en spektakulär Show som hon gjorde jättebra, men så mycket konsert var det inte.. Men det var häftigt att sitta en halvmeter ifrån Britney..

För mig och syrran var det lite speciellt, vi var och såg henne i göteborg 2000 tillsammans =).. MIn syster var helt lyrisk nu och tydligen är jag världens bästa syster =)

Bilder kommer, men min mobilkamera är ju totalt kass..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0