Det gör så ont...

..och jag känner mig så förnedrad, äcklad och smutsig...

Jag vet inte hur jag ska få ner det här, hur jag ska kunna skriva ner hur jävla blåst jag är..

Åh stackars hans tjej, jag lider så med henne.. Det värsta är att vi är lika bedragna bägge två.. Men hon vet inte sanningen.. Hon tror att jag var typ ett engångsligg eller nått... Hon vet inte att hon lever med det största kräk som finns i katrineholm!!

I 5 månader hade han ett förhållande med båda...

Jag tycker att hon borde få veta så hon kan göra ett val, vad hon vill... Men han har bett mig att vara tyst..

Han sa att nog var den som led mest av detta... Jo nog lider han av ngt...

Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fin blogg :) Hur har du fått texten sådär! :)

2009-07-21 @ 20:37:55
URL: http://fridaakerlund.blogg.se/
Postat av: Jag

Hallå...Han som lider mest!!!??? TAla om patetisk!!! Han har ju ingen som helst koll på verkligheten...Man behandlar inte sina medmänniskor... Ta kontakyt med hans fru...O tala om hur de är... Skit i vad han ber dig om...Du har ingen som helst skyldighet att visa hänsyn till honom... Jävla skit!!!!Gud vad förbannad jag vblir1!!

2009-07-23 @ 09:30:24
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0