God morgon=)

Jag är nu uppe, har hunnit med en morgonfika hos Mette och vi har precis bestämt att vi ska åka in till stan och fixa lite innför bröllopet.. Jag hoppas brudbutiken har öppet idag eftersom jag behöver hämta mina skor.. Ja även band till klänningen som ska sys om.. Härligt härligt..

Vet inte ska jag väcka Nemo och Dirty Santa som ligger och sover i soffan, eller Dirty santa gör det iaf. Var Nemo sover vet jag inte, jag somnade i den ena soffan under en diskussion igår *asg*... Har ingen aning om vad klockan var men nu är jag vaken iaf =) Kanske borde kolla vilket rum han ligger i *s*

Det känns som en jävligt bra dag idag, fast känslan av att åka och klappa till honom är så stor att det kliar i fingrarna..


Är det någon annan som ska göra ngt kul??

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0