Grönan

Dagen började så bra, jag och Emma hade jätte trevlligt. Medan vi satt och drack öl och pratade, skrattade och bara mös så sprang barnen omkring på Grönan och åkte det dom tyckte var roligt. Vi bestämde med barnen att dom skulle komma olika tider så vi visste att allt var bra med dom och dom var helt fantastiska, missade inte tiden med en sekund ens.

Vi böt plats och satte oss i solen, då kom en av dom som var med en stund. Vi pratade lite sen fick han se mitt efternamn ;

-Har du en bror som heter .....

-Ja, det har jag. Då var det så att han har tränat med min storebror för tio år sedan ungefär. Tänk vad världen är liten ibland...

Dagen fortsatte och det började komma mer av dom personer vi skulle tillbringa kvällen med..När vi skulle gå till ett ställe för att träffa alla så gick vi förbi....

Ni kan läsa det Emma har skrivit så vet ni hur det blev i några timmar. Jag har aldrig sett Emma så ledsen någongång.
Tårkar dina tårar min vän....

Kvällen fortsatte men inte i lika glada toner men jag hoppas att barnen hade roligt iaf. Jag gick LUSTIGA huset med två så fantastiska barn. Köpte korten till dom som man tar när man åker ner på mattan....

Efter ett tag var det dax att dra sig hemmåt, det började regna lite smått och barnen var ganska trötta efter en heldag.
Kvällen slutade med ett besök på Mac Donalds Slussen.

TACK FÖR EN JÄTTE TREVLIG DAG/KVÄLL (men synd att en person förstörde den rejält för Emma)..

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0