Ikväll har jag...

... träffat Bettan och bestämt en massa som egentligen inte skulle bestämmas... Pratat med en gammal vän, hur man än ser det så var det härligt att höra rösten igen....

Var tvungen att skynda mig hem från Bettan av olika skäl.. Väl hemma pratade jag med någon som kanske har gett mig ngt jag kommer vara evig tacksam över iaf min dotter... Ni får höra mer imorgon...

Men sen ett tag tillbaka sitter jag med den där jävla F**t klumpen i halsen, den där som varit borta i 2 dagar...

Vet du Byggare Bob om du mot all jävla förmodan skulle läsa här fortfarande, så undrar jag vad som gav dig rätten att ljuga för mig... Vad som gett dig rätten att bete dig precis så som du sa att du inte ville att vi skulle.. Kan du svara på det?? Nej varför skulle du det.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0