Inte min dag

Idag är det verkligen inte min dag:(. Har fått jordens migrän, dagen började ju j......bra eller inte. Några saker som hänt bara på dom få timmar jag varit vaken.

- Migrän. Efter att ha haft huvudvärk i 2 dagar.

- Skulle sova efter jobbet, men dom borrade så det var ju kört med den sömnen.

- Ena hunden bajsade inne(har varit ute , men lös imagen, vädret).

-Tappade ut hela kesoburken på köksgolvet.

- Brände mig på kaffet
.
- Tappade min nya mobil i marken.

- Vart på Ica Maxi och skulle handla men var tvungen att åka hem(lite blev handlat) pga migränen.

Vi får se vad som händer mera den här härliga dagen.


Men som sagt;  Idag är idag, imorgon är en annan dag.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Sv; Tack så mycket, mår bättre nu :) hehe. ha en trevlig helg du med :)

2009-07-03 @ 20:05:05
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0