Jag har inte sovit..

..nått i natt, eller ja stundtals..

Herregud jag bara grät och grät, det var som att det aldrig ville ta slut... Han har förstört hela mig känslomässigt, jag har helt tappat orken till allt..

Jag kan inte förstå, hur man kan vara så kall som människa.. Det enda han säger hela tiden är att jag förstör för honom...  Han tänker inte en enda gång på vad han gjort mot mig..

Jag vet att alla säger att jag ska gå vidare, men han ljög om precis allt... När man tänker på hur vi satt med tända ljus, pratade om allt... Så ljög han i varenda stavelse..  Jag kan inte släppa det...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Emma... Du var på väg att komma över honom... De du upplever nu är de svek som uppdagats o att du känner dig lurad...Dum ... Naiv... Ja allt de där... När jag separerade från pappan till mina barn... så uppdqagades de att han hade haft ett förhållande med en "vännina" till mig i 6 månader... O hon var inte heller den första...Han hade haft historier vid flertalet tillfällen under de 17 år vi levt i hop!!! O även om han tagit död på mina känslor långt innan vår separation så kände jag mig så sviken, arg, ledsen, lurad o dum!!! O att lita på en ny man är inte enkelt... Men jag lovar du kommer att bli kär igen... O du kommer att våga lita på en ny man...Men de kommer att ta tid o du kommer att inse att han aldrig var de du ville ha!!! Han var ju inte den person du trodde han var... Du var inte kär i honom egentligen...För den man du trodde han var skulle aldrig behandlat dig så... Tänk så i stället... Han var väldigt duktig på att dupera dig... O du trodde på fullaste allvar att han var mannen med stort M...

2009-07-23 @ 15:02:37
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Anonym

karlar är egoister. Du har inte förstört något för honom. Det har han klarat av helt själv

2009-07-24 @ 17:24:14
Postat av: Emma

Ja mig lyckades han krossa... Men jag skäms inte för ngt.. Han förstörde för sig själv..

2009-07-24 @ 17:52:03
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0