Mitt humör åker verkligen...

.. upp och ner idag... Jag har varit på toppen humör nästan hela dagen men känner nu att jag är så jävla ledsen igen.. Fan jag vill bara få chansen att skrika åt honom, ge honom en fet smäll och tvinga honom att se mig i ögonen.. En killkompis har sagt att han kör mig gärna så att jag kan få chansen att få göra det här för att få ut det ur systemet..

Självklart så skulle jag aldrig åka hem till honom, utan isåfall skulle jag ringa och kräva att vi möts.. Hans barn och Fru, ska inte behöva se en Ledsen, förbannad och jävligt bitchig Emma... Men nu kan ju mitt humör vara helt annorlunda imorgon.. Så jag fortsätter prata med Mette och dricker en öl...

Jag har till och med slutat svara i telefonen själv.. Mette har hand om det idag.. Vill inte prata med en viss idiot..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0