Om 10 minuter....

.. är det bröllopsmöte...

Känns skönt att ha mycket att göra just nu, det gör ju nämnligen det svårare för mig att tänka på honom.. Även om jag gör det ändå.. Kanske inte så konstigt med allt som varit.. Men det STÖR mig att jag börjar gråta så fort jag är själv och han kommer in i mitt huvud.. Med andra kan jag kasta skit på honom hur mycket som helst.. Men när jag är själv så blir tankarna lite annorlunda..

Jag är glad att sanningen kom fram men samtidigt så  kan ja ju inte tänka på honom utan att minnas allt det tråkiga... Ett tag funderade jag på att radera allt bra jag skrivit om honom..  Men det tänker jag inte göra, jag har aldrig raderat ngt förut så varför börja nu?? Jag kände ju faktiskt så då...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Ja jag tycker inte du ska radera allt bra...De är en historia ur ditt liv...O den går inte att ta bort...

2009-07-27 @ 17:48:00
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0