Sitter här med Nemo...

och Dirty Santa och dricker Irisch Coffe och vatten, jag dricker vatten iaf...

Jag har suttit och berättat vad rädd jag är att Andreas det lilla runkollonet har smittat mig med typ klamydia eller nått.. Men dom har lovat mig att följa med till katrineholm och tapetsera hela stan med hans foto och en varningstriangel över om han smittat mig med något...

Mina tankar går absolut även till hans lilla familj, jag tycker så synd om henne som måste orka hålla sig stark för sina barn.. Jag har märkt när vi pratat att hon verkar vara en fantastisk kvinna, så jag är mäkta imponerad att ett sådant litet runkollon lyckats charma henne... Men som sagt även runkollen kan väl gå på kurs...

Jag har så mycket historier att berätta från idag, hingsten var här tidigare och han ville starta en eskortfirma med oss alla som anställda *asg*.. Ja det kommer imorgon!! =)

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du ...Han lyckades ju även charma dig... O du är ju8 också en underbar kvinna vad jag kan utläsa... Så han måste ju vara en mästare på att dupera folk... Men nu vet ju du o även hon...Så förhoppningsvis har han ju lärt sig något...

2009-07-26 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0