Skara Sommarland Dag 2

När jag vaknade igår morse kände jag mig ovanligt pigg.. Kanske inte så konstigt eftersom klockan var halv nio och jag hade sovit i 12 timmar i sträck =)... När hände det senast *s*

Drog upp barnen och syster och vi drog iväg till frukosten som kanske inte var den roligaste men den mättade iaf magen, sen var det tillbaka till stugan.. Syster drog iväg och duschade först och jag städade ur stugan och packade bilen, sen var det min tur att göra mig iordning,. Sen checkade vi ut och parkerade bilen och tog oss till parken igen..

Väl där badade barnen först och jag vill bara tillägga att dom är galna =)



Här behövde man till och med hjälm...





Ja kul hade dom iaf =)



Härligt väder eller hur??

Ja sen åkte vi en massa attraktioner, samma som dagen innan.. Åh jag var precis lika
rädd i dom den här dagen som dagen inann... Men vad gör man inte för barnen =)

Sen åt vi som sagt hela tiden och jag tror vi var uppe i 1145 kr för den här dagen.. Så svält i kanske
4 veckor nu då *asG*

Sen bar det  hemåt med Michael Jackson i högtalarna.. När vi kommer in i örebro så ser jag kossor
på en plätt inne i stan..

- Va fan det är kossor mitt i stan..

Min dotter svarar helt lugnt..

- Mamma skulle inte direkt kalla det här en stad

Gud vad vi skrattade hi hi hi...

Sen vart jag och syster grymt osams, hon hotade med att jag skulle få gå hem och jag bad om att bli skjutsad till en bussstation.. Barnen satt helt tyst i baksätet och bara tittade på varandra och suckade.. Efter ett tag blev vi sams igen och började flörta med en massa snygga killar =)... Åh dom är 10 poängarna petade sig iaf inte i näsan...

Vi var hemma halv elva efter ett besök på Macdonalds för middag =)..

Vi hade en underbar minisemester och trots bråk så har vi lovat barnen en ny semester tillsammans =)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0