Usch har inte sovit alls...

... ser inte riktigt klok ut..

Men jobba måste jag trots sorgen som är så jäkla jobbig.. Hon frågade mig igår om jag gjorde det här för att jag ville ha honom... Jag säger *kräks*, skulle inte peta på honom det så vore fara för mitt liv... Jag kan inte bara knäppa av mina känslor men jag kan villigt erkänna att jag skulle vilja ha honom här... Han skulle inte ens kunna resa sig upp efter det..

Nä nu måste jag skynda mig till jobbet.. Ikväll blir det grillafton med järngänget =)

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det var sjukt bra gjort att berätta som det var för frugan!!!!

Det är ju inte ditt fel att hennes gubbe vänstra..

Respekt!

2009-07-24 @ 07:28:23
Postat av: Emma

Tack så mycket... Men för mig känns det ju som att han vänstrade mot mig med eftersom vi hade en relation.. Eller ja nu tycker han ju inte det, jag var ju bara sex heter det ju nu.. Men men hans problem inte mitt.. Jag tyckte hon hade rätt att veta vilken patetisk skit hon har till man..

2009-07-24 @ 08:08:18
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt rätt!

Alla kvinnor borde göra som dig i en sådan situation.

Tänk så många grundlurade fruar som skulle kunna slippa sina skitstövlar till män som bara vill massera sitt eget ego med en annan kvinna vid sidan om...

Vem skulle ärligt taltat INTE vilja veta om en karl är otrogen?

2009-07-24 @ 10:40:24
Postat av: Emma

Ja jag utgick faktiskt från mig själv, hur jag hade velat ha det.. Men jag kan säga det ser jag den där jävla karln kommer jag klappa till honom... Han vet inte vad som är sanning eller lögn.. Det jobbiga är att dom här 7 månaderna som gått är ju bara en stor lögn..

2009-07-24 @ 11:07:27
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0