Trevligt

Igår var jag på en trevligt tillställning eller var det trevligt eller var det bara sällskapet som var trevligt?
Det enda kvinnan i dörren sa: HÅLL I GLASEN, håll i glasen. Inte ha en trevlig kväll utan hennes stora för kvällen var att alla skulle hålla i sina glas, undrar varför? När champangen var slut och jag skulle hämta mera så fick man ju ett nytt glas, varför var det då så viktigt att HÅLLA I GLASEN? Inte vet jag, men det var hennes uppgift och hon hade tagit den på allvar, inget fel i det men det blev en rolig grej av det..
Iaf så hade jag väldigt trevligt, hur många gånger kan man säga trevligt i en mening?

Vet ni vad det är för skillnad på en DJ-väska och en Make-up väska? Det vet dom flesta men igår var det faktiskt någon som inte visste det..

Tack Majs, Sun och Dj-Inca för en trevlig kväll...

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0