Byggare BoB har...

.. har nog smittat mig med sin förkylning.. Men det vågar väl man inte säga till honom iaf, för det första kommer han säga, jag sa ju att jag kunde smitta dig.. Vilket är en sådan onödig kommentar *asg*..  För det andra så får jag säkert höra att jag förtjänar den där satans förkylningen för att jag är retsam eller något annat jag förmodligen är..

Men för er kan jag berätta att jag har grymt ont i halsen, hostar massor, tror jag börjar få feber och är snorig som fasiken.. Åkte upp till Bettan för ett par glas vin, men efter 1,5 glas insåg jag att nu var jag tvungen att gå hem för jag blev onykter på det *suck*...

Så nu är det sängen som gäller då jag jobbar 12,5 timme imorgon och ska orka det oxå... Hur det nu ska gå...

I vilket fall som helst jag är sjuk tyck synd om mig... För till Byggare BoB ska jag säga att jag mår toppen imorgon då vi hörs.. Så jag behöver lite sympatier *hostar*

God natt och stor kram till er alla
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0