Den här pausen...

..blev längre än jag trodde.. Men det har varit enormt skönt att inte ens sätta på datorn under helgen.. Jag har fixat hemma och umgåtts med mina underbara barn.. Ja imorgon fyller Bettan år och jag hoppas att hon kommer få en fantastisk födelsedag och att hon blir nöjd med att fira den med mig.. Idag är jag hemma från jobbet oxå eftersom jag har så jäkla ont i höften plus att Byggare BoBs hosta vägrar ge med sig.. Sover ju så jäkla illa när jag hostar så här.. I natt har jag inte sovit många timmar.. Imorgon har jag utbildning och den kommer jag gå på hur jag än mår med tanke på att jag annars missar den och den är verkligen superbra :) Kramis Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0