Energi

Har så mycket energi idag. Jag har varit ute på powerwalk en timme, gick förbi solariumet. Jag tycker det är avslappnande med solning samtidigt som jag blir mycket piggare av att vara lite solbränd. Det är som vår ute, så skönt. Nu har jag tvättat och plockat undan.

Idag ska jag ha en dag bara bara för  mig, jag ska packa min rygga ta med kameran, kaffe och vatten och sen gå ut  på några timmars promenad. 

Hoppas ni också har en fin dag, att solen skiner på er och att ni mår bra.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus

2009-03-26 @ 09:55:31
Postat av: Nemo

Det där låter härligt!

En långpromenad med kameran, lite kaffe och mellis med sig.

Sen så njuter man av varje sekund.



Jag är bara lite avis. ;)

kram

2009-03-26 @ 10:44:01
Postat av: Majs

Det är helt underbart när solen kommer fram :)

2009-03-26 @ 16:02:30
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Bettan

Ja, det var fantastiskt skönt:)

2009-03-26 @ 16:57:44
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0