Fördelar & Nackdelar

Det finns många fördelar med att jobba natt, eftersom jag bara jobbar 7 nätter på 3 veckor. När man gjort långveckan (mån,tis och fre,lörd,söndnatt) så har man ledigt i 9 dygn, jätte skönt. Men det finns också nackdelar, som nu. Nu går jag bara och väntar på att klockan ska bli så mycket så jag får åka, känns inte ok att börja med något den här tiden innan jobbet för det blir bara ett stressmoment när man ser klockan dra iväg.

Så nu får jag sluta och blogga, måste börja göra mig redo för 10,5 timmes arbetspass. kl: 20.45-07.15.

Sov gott ni som får.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: carro

SV: joo följ The Hills rekomenderar de verkligen, en varning bara man kan bli beroende xD haha men de är verkligen as bra! tycker jag

Kul att du hittat till min blogg kram :D

2009-03-02 @ 20:52:10
URL: http://sthmsc.blogg.se/
Postat av: nathalie

Nej precis, men man ska alltid hoppas på det bästa :)

2009-03-02 @ 23:07:19
URL: http://nathalieke.blogg.se/
Postat av: Kajsa

sv; Ja, det där med partyt har du i och för sig rätt i. Tänker mer när det är en officiell tillställning med inträde, garderob och fan och hans moster. Då räknar man med lite fler folk än sig själv och de man kom dit med. ;)

Har just börjat ett nytt nattjobb som pers.ass. Tidigare även jobbat natt på trygghetslarmet.

2009-03-03 @ 01:04:00
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0