God morgon!

Vaknade imorse av att att en tvättäkta idiot ringde och väckte mig 05:24, att han inte fattade att jag vart fly förbannad är ännu mer otroligt.. Jag har precis kommit igång med att sova 4-5 timmar sammanhängande, så blir jag väckt efter 3,5 timmes sömn och jag hade 1 timme kvar innan jobbet.. Undrar om mina grannar hörde mig tala om för honom vilket jävla pucko han var..  Att sen försöka somna om var ju fasiken inte lätt alls...

Jag varnar dig ditt pucko en gång till och jag tar din mobil och kör upp den i arlset...

Som ni märker är jag ganska trött och ser inte framemot en 12,5 timmes arbetsdag som nu hållt på i 1,5 timme...

Emma

Kommentarer
Postat av: Nemo

Oj, den idioten skulle inte jag vilja vara.

Hoppas du kan få idioten att fatta vilken idiot han är.

Eller så kanske mobilen upp i arslet är det enda rätta..

2009-03-15 @ 16:31:16
Postat av: Emma

Hmmm han fattar aldrig ngt.. Han borde känna mig efter 17 år men icke sa nicke..

2009-03-15 @ 16:59:22
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0