God morgon!

God morgon på er allihopa!

En ny underbar dag.

Den här veckan jobbar jag mån,tis och fre, lörd,söndag natt. Så det blir inte så mycket mera än jobba och sova. Är ledig onsdag och torsdag men dom dagarna har jag fullt upp, återkommer med det..
Men jag har hela dagen på mig idag, lite sova blir det men sen är det full rulle.

Fast knät värker så ska jag försöka mig på en liten 5km löprunda.. Jag vet ju mina begränsningar, eller vet jag det*asG*..Så vi får se hur det går.

Ska lägga ut lite bilder från min nya kamera , Nikon D60. Har fotat jätte mycket med den i helgen, det blev jätte fina bilder.

Vi hörs snart..

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv; Tack detsamma!

Så du jobbar också natt. Hur trivs du med det?

2009-03-02 @ 12:13:02
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Nicole

SV: Söndagen var lugn och skön :) Hur var din söndag? Ha en bra dag! :)

2009-03-02 @ 13:05:50
URL: http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0