En hel del......

Den här veckan jobbar jag långvecka, det innebär 5 nätter av 7. Det är jäkligt tufft man känner sig "överkörd" hela veckan, för att man inte får den sömnen man behöver. Men efter dom här nätterna är jag 9dygns ledigt och det överväger allt.

Det är så typiskt att i min långvecka så händer allt, när jag är ledig ja, då har jag också att göra men då känns det inte lika mycket. Hela veckan har varit full rulle, enda lediga dagen var igår då satt jag i möte i 4 timmar och hade sen telefon möte. Idag har jag suttit i telefonmöte igen det tog också några tim. Just nu händer det en hel del i mitt liv men nästan bara bra saker men det är iallafall väldigt tufft. Jobba , inte sova ordentligt och ha något att göra hela den vakna tiden( vaken tid mellan nätterna innan jobbet är ungefär 3tim).

Jag har berättat för er förrut att min pappa har cancer och det har blivit värre igen, så nu är det bara att vänta och se var doktorerna säger.

Har haft många möten och telefonmöten den här veckan.  Det känns jätte tufft men jag känner att det kommer att bli något bra av det här.


Jag har en underbar sak att berätta också. Jag har fått syskon, ja, en är äldre än mig och två yngre. Och min riktiga pappa har hört av sig.Det känns helt fantastiskt men ändå så överrumlande. Jag ska berätta mer om dom en annangång. Nu måste jag börja fixa mig iordning för att sen åka till jobbet.

Helgen blir JOBBA och SOVA...

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är SÅ glad för DIN skull! Tänk,ett par syskon du äntligen får prata med!!



2009-03-06 @ 18:31:15
Postat av: Syster Yster

Jaa tänk på att vila mycke när du e ledig å tänk bara på dig själv..du får packa väskan o komma ut hit på landet ett tag:).åå du de e som jag sa i telefonen TÄNK bara på dig o lägg inte energi på alla andra det tar för mycke av dig.. Jaaa ooo i morgon ska ja träffa han:S..utan dig :(..fyyy ville att du skulle me o hålla mig i handen hihi..lite nervös e jag men de går nog bra tänk syster yster de e 35 år sedan jag träffade han å jag kommer inte ihåg nått om han så de e som att komma till en helt främmande människa:S..det känns konstig men ändå bra.Såå ha tele vid örat för jag ringer dig direkt när vi åker därifrån:D:D..

Ha en bra jobbar natt..<3

Love you <3<3

2009-03-06 @ 21:39:09
Postat av: Anonym

Jag läser alltid dina inlägg men vill bara säga att jag tycket sååå synd om dig just nu....!!! Min pappa betyder nästan allt för mig... och jag kan inte tänka mig att ens få veta att han skulle ha cancer..... Du har mina varmaste tankar till dig...!!! Men, snälla, det verkar som att du kan återfalla i träningsmaniträsket igen.....?! Det är lika illa som om du skulle börja svälta dig eller börja dricka eller nåt...!! Lova att du joggar för att må bra- och inte för att du ska bli kvitt din ångest??? Träningsmani kan lätt gå överstyr.... Sror kram

2009-03-06 @ 21:43:53
Postat av: Bettan

Svar till Annie; Tack så mycket:)



Svar till syster yster;Jag vet att jag ska tänka på mig själv och det har jag börjat göra också.Imorgon är den STORA dagen. Ja, du jag skulle vilja vara med av hela mitt hjärta men som du vet så jaja... men det blir flera gånger.Klart jag har tel på för din skull:)



Svar till dig anonyma; Jag vill tacka dig för dina ord dom värmer.Jag vet, har varit inne i träningsmaniträsket och vill inte hamna där igen. Så jag ska verkligen tänka på vad du säger. Tack så jätte mycket...



Kramar till er alla..//Bettan

2009-03-07 @ 04:26:13
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0