När jag vaknade imorse..

..upptäckte jag en blond kalufs bredvid mig.. Blev alldeles varm i kroppen, kröp intill och viskade godmorgon mammas lilla älskling :).. Godmorgon hör man under täcket, sen mamma inte pussa mig.. Joho säger jag och börjar kittla honom tills han skriker av skratt och säger okej då  *ler*... Finns det något mysigare än kramas med sina barn, ha dom nära..

Min son har blivit mörkrädd sen han fick eget rum hos mig och sover ofta i min säng för att han inte vill vara själv.. Samtidigt som han säger att han vill att jag ska skaffa en kille att bo med.. Åh när jag frågar men var ska han sova då, du sover ju bredvid mig.. Då lyser han upp och säger, när jag är här får han sova i mitt rum *skrattar*.. Hmm undrar om det finns någon som skulle gå med på det *ler*

Kanske får lunch besök idag, så det är väl lika bra att börja städa :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Ja du dessa små raringar... Min dotter sover nästan alltid med mig när hon är hos mig... JAg blir lika förvånad varje gång hon bestämmer sig för att sova i sin egen säng... Detta har hon gjort sen jag separerade från hennes pappa... I 1.5 år... Men men... De går väl över antar jag... Hon fyller ju 10 så hon är ju inte sååå stor än... Jag sov med min mamma, när pappa inte var hemma, till jag var runt 12-13... De var ju så myyyysigt!!! =-)

2009-03-24 @ 10:33:05
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0