Nu vet jag att dom flesta..

.. kommer säga att jag är galen.. Men då får ni tycka det, för jag gör det som kommer kännas bäst i det långa loppet för mig.
Han vill träffa mig och jag vill träffa honom, jag vill  ge honom en lång kram, tala om hur mycket han betyder och verkligen känna att jag säger Hej Då ..
Visst kanske kommer vi ha kontakt men jag tror nog att jag själv känner att nu orkar jag inte mer. Jag känner att energin har runnit ur mig tillsammans med tårarna, jag vet att tårarna inte är slut än, men jag vet att jag kommer inte orka ha det så här hela tiden.

Jag vaknade i natt vid 3 av att jag kände doften av honom, åh för ett ögonblick trodde jag att han var hos mig.. Men det var kudden han sovit på som luktade honom.. Jag låg med den i famnen och borrade in näsan i den när jag vaknade... Då brast allt, jag trodde aldrig jag skulle sluta skaka, trodde aldrig tårarna skulle sluta rinna.. Men när jag slog upp ögonen igen var klockan fem över halv fyra.. Jag hade somnat till en liten stund, jag grät inte när jag vaknade, jag bara låg och stirrade rakt fram hade ingen ork kvar..

Kunde inte somna om, sista gången jag tittade på klockan var hon 10 i sju.. När jag sen vaknade var klockan halv åtta...

Så ikväll efter halv tio kommer han, jag är ju inte hemma innan eftersom jag jobbar..

Imorgon har jag tagit semester så att jag bara kan få ta det lugnt, sova, gråta, sova och kanske gå upp.. Min underbara Anna vill att vi kanske ska fika, ja åh det hoppas jag verkligen att jag har ork till...

Sen ska jag träffa Mette imorgon oxå för lite saker.. Åh Mette du ska veta att tack för igår kväll, du var en räddande ängel, som tog hand om mig där efter jobbet.. Du lyssnade, du tröstade och du kramade.. Åh du vet att jag kommer ge 150% i det vi håller på med och att det kommer vara min livlina ur detta!!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: thess

fin blogg ! :)

2009-03-04 @ 19:04:53
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: jane

skitfin blogg alltså

2009-03-04 @ 19:07:17
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Anna

Finfin blogg :)

2009-03-04 @ 19:07:48
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: mathilda

fin blogg!:D

ska vi följa varann med bloglovin?(:

2009-03-04 @ 19:08:17
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag tycker inte du är galen... Följer dig i detta steg för steg... Känner igen mig säjälv i allt du gör...o hur du tänker... Du kommer att bryta upp från honom på ditt sätt... O du kommer att ha ont i hjärtat länge... Men du kan ju inte göra på annat sätt... När man älskar någon så gör man ju de...man klarar inte av att bryta på en gång... Jag klarade de inte när jag hade avslutat med min Älskling... Jag visste att jag inte kunde vara "bara" vän med honom... De visste jag!!...Men jag klarade inte heller av att inte få träffa honom... Så jag träffade honom under några veckor "bara" Som vän...Sen bröt jag ihop en morgon o skrev ett mail...



"Jag vet egentligen att jag inte vill skriva detta...‏Men jag känner att jag måste... Jag har gråtit hela dan från de jag pratade med dig.... De gör mig så ont... För jag vill ju inget annat än prata med dig... Höra din röst...Men de får mig att sakna dig ännu mer... Jag hade verkligen önskat att jag klarat av att vara med dig som en vän... Jag önskar de hela tiden att jag kunde vrida av de jag känner men jag kan inte... de hoppas jag att du förstår...



Trots de som hänt så känner jag likadant...Du är så go, snäll o du får mig att bli alldelens varm inuti... O jag vill inte säga de men jag måste... Jag älskar dig i allafall... Detta gör att de är omöjligt för mig att fortsätta bara var din vän... När jag vet att du inte känner på samma sätt... Jag kände när du varit hit i tisdags att de var så bra...Att vi kanske kunde bli vänner o allt skulle bli bra... Men jag vet inte om jag fixar de... Inte när jag blir så här ledsen... Du upptar mina tankar o jag måste ju försöka komma över dig... De gör jag inte på de här sättet... Jag vet inte om jag gör rätt mot mig själv genom att hela tiden riva upp allt om o om igen...



Jag vet att du saknar mig när jag inte är där o att du tycker väldigt mkt om mig...Men de räcker inte för mig... Jag hoppas hela tiden på något mer...O de gör de hela omöjligt... Jag krossar mitt eget hjärta gång på gång...

Jag tror de är bäst att du inte ringer mig mer om de bara är min vän du vill vara... Jag önskar att de fungerat av hela mitt hjärta faktiskt... För du är trots allt en underbar vän... Men nu är de ju inte bara de du varit o är för mig...



Jag hoppas att du kan reda ut vad du vill ha ut av ditt liv o vem du vill leva de med...Jag vet att jag hade velat ha dig i mitt liv...Men nu verkar de ju inte bli så... Ta dig tid o fundera på detta o om de mot förmodan är mig du vill ha så får du höra av dig... Då får vi ta de därifrån... "



Hmmm...Jag skickade inte detta brev... Men jag skrev de... på kvällen bad han mig komma till honom!! O då sa han vad han ville...Sen dess har vi varit tillsammans igen...

JAg tror att jag anar vad du går igenom... O de tar sin tid...



Kramis.... (Detta blev långt)

2009-03-05 @ 09:58:57
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: becomethom

det är tråkigt med bara text.. jag gillar bilder.. fast jag har inge bilder på min blogg.. men tänkte bara säga det :D

2009-03-09 @ 10:51:27
URL: http://becomethom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0