Tänker han på mig....

...som jag tänker på honom? Jag undrar om han oxå har svårt att sova... Ja har vaknat så många gånger i natt och känt kommer han bli helt tyst nu.. Kommer han bara försvinna ,,,,

Sen tänker jag, undrar om han har läst här inne, om han blir arg för att jag så öppen om hur jag mår över det här...


Drogs med ut av mina tjejkompisar igår, men fann mig bli stående själv vid bardisken då dom pratade med 2 killar, jag kunde inte dra mig själv in i samtalet.. Jag var hemma redan kl 20 och då kom Mette till mig för jag ville inte vara själv...

Ville inte behöva sitta här i min ensamhet och vara ledsen...


Jag saknar dig ngt så enormt, saknar du mig? Jag längtar efter dig, längtar du efter mig?

Nej usch nu kommer tårarna igen...Nej nu ska jag jobba...

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0