Till mina kära grannar!!!!!

Om det är så att du som granne är intresserad av att ta reda på vad som händer i mitt liv är du mer än välkommen att komma till mig och fråga istället för att diskutera det med andra! Jag lovar att jag kan återge mitt liv bra mycket bättre än vad ni kan!!

Ni kanske ska tänka på att kolla er över axeln när ni pratar för det kanske står någon där och hör erat skvaller, eller när ni pratar med någon kanske ni ska tänka på vem ni pratar med! Jag skulle kunna gå till er som pratat och fråga vad i helvete ni har med mitt liv att göra, men med tanke på hur förbannad jag är så är det absolut ingen bra ide!

Innan ni öppnar eran mun kanske ni ska ta reda på sanningen bakom saker och ting! Eller ännu bättre skapa er ett eget liv så slipper ni bry er om mitt!!

Min dörr står öppen om ni vill komma och diskutera och lägga en åsikt! För det måste ju vara mer intressant att höra saker från föremålet än från någon som troligtvis inte har en susning om sanningen!!


Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

Visst är de roligt med skvallrande grannar... En av anledningarna till att jag var tvungen att flytta från de stället där jag bott med min FD... Folk hade så otroligt mkt att säga...Så man blev ju galen tillslut!!!

2009-03-30 @ 12:49:57
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja man kan lugnt säga att jag är spyfärdig!! Funderar på att sätta ut en lapp i trappan varje dag och tala om vad jag ska göra så slipper dom funder!! ;)

2009-03-30 @ 13:42:09
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Nemo

Vilka idioter!

Tänk att folk har så jäkla tråkiga värdelösa liv att dom måste springa runt och lägga sig i andras liv.

Nästa gång jag är hos dig så får du peka ut dom.

Jag behöver bara veta var dom bor.

Blir fan förbannad jag med!!!

2009-03-30 @ 13:52:36
Postat av: Emma

Rara Nemo :)



Ingen fara, men jag börjar ruttna, för vissa springer sen länge med skvaller om vad jag gör, vad som händer hos mig.. Det roliga är att dom påstår saker till andra som verkligen inte stämmer.. Varför inte komma till mig och fråga eller varför bry sig överhuvudtaget!!

2009-03-30 @ 13:55:53
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mette

Är du fördvånad?! Att vissa i detta huset inte har ett eget liv! Men de e klart, du måste akta dig för att visa din ilska för vissa kan ju inte stå för det dom har gjort/sakt och att man måste använda en glad ton när man pratar!



Men kom in till mig älskling och berätta vad du ska göra idag så slipper jag läsa på lappen i porten;)



Kram Mette =)

2009-03-30 @ 16:01:18
Postat av: Emma

Ja du Mette kommer om en liten stund ska du få höra planerna för idag :)... Självklart ska du få förhandsinfo från mig om vad som händer.. ler..

Men jag tror nog att folk redan kommit fram till vad jag ska göra ikväll s.. Så du kanske hör det i trappan innan jag hinner komma :)



Puss

2009-03-30 @ 16:08:44
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0