Underbara pappa

Pratade precis med min pappa , Janne.  Efter ett tag i telefonen så började vi prata om datorer, jag är inte den bästa på det men tycker det är kul och ju mer man håller på ju mer lär man sig. Pappa har visst en data från "fosiltiden". Han vet inte ens hur man skriver , eller . ja, alla är vi ju barn i början. *ler*

Då säger pappa så här:

- Vet du!

- Nä??

-Jag fick en ny mus idag och om jag lyfter på den så lyyyssseeerrr det under..

Ni skulle hört hans röst , det var som man sagt till ett barn, ät så mycket glass du vill*asG*

-Sen kom nästa.

-Jag såg jag fick mail av dig. Jag har svarat men jag hittade inte punkt och komma tecken på min data, så jag struntade i det.

Och när jag visade, via tel, var dom satt sa han.

-Hur går det till ,det är ju tre prickar på varje tangent och jag vill bara ha en*asG*

Ja, Pappa du är för underbar. Dom undrade om du ville gå en datakurs, gör det är du snäll.

//Bettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0