Bulgarien

Sista natten i min sköna säng, sen blir det "hotellsäng" i en vecka. Ibland när man åker iväg så har man oturen att få en så obekväm säng så man hellre lägger täcket på golvet och sover. Men jag hoppas att vi den här gången kommer att få sköna sängar, men egentligen; vem har sagt att vi ska sova???? *ler*.

Den här resan kommer att bli underbar, galen och ja, jag vill inte säga mer för då kanske jag säger något som inte stämmer.  Vi kommer att ha datan med oss och blogga från Bulgarien så gott det går. Vi hoppas att det finns uppkoppling på hotellet annars så får vi leta rätt på ett internetcafe.

Har fortfarande inte packat klart, hm.....

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0