Du är som en ....

...duracellkanin som alltid ler och är glad säger Mette till mig.. Det är inte konstigt att du till slut bryter ihop, hon tittar på mig med bekymrad min samtidigt som jag sitter på hennes badrumsgolv gråtande.. Hon förklarar varför hon tror att jag bryter ihop nu, hur hon sett hela dagen att det är ngt som är fel...

Hon kramar mig hårt, sen bestämmer vi oss för en mys kväll tillsammans.. Vi sitter där och pratar, samtidigt låter jag mina tårar rinna fritt.. Jag ser hur min lilla Smulan trivs hos henne efter bara en liten stund.. Kurrar och myser..

Ikväll har jag oxå fått mess från honom.. Det kändes helt okej..

När jag lämnar Smulan hos henne vet jag att här kommer hon trivas och må bra, jag förstår henne för med Mette trivs jag oxå.. Hon torkar tårar och förstår så himla bra.. Hon låter mig bearbeta känslorna i min takt samtidigt som hon säger att så här kan du inte ha det...

Nu är det inte bara pga honom jag mår så här, jag har trängt undan massor under så lång tid.. Mycket som måste ut...

Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt o höra att du har så fina vänner!

SKöt om dej tjejen!!

2009-05-11 @ 23:53:06
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Jag

De är fruktansvärt jobbbigt...Men saker måste komma u...O de tar sin tid... Du har nu kommit till den punkt då du inte kan trycka undan saker längre... Bra att ha vänner... Men var inte rädd att söka hjälp utifrån om du känner att du behöver de... Men ha inte bråttom... De tar sin tid...men man lär sig otroligt mkt om sig själv när man vänder ut o in på sig själv...



Lycka till på resan...

2009-05-12 @ 01:35:11
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0