*fnissar*

Läser mitt eget inlägg nedan och inser att jag avslutade inte vad jag tyckte om avbrotten... Pratade i telefon samtidigt som jag skrev, det här bevisar att när hjärnan är full med snor så funkar inte min simultan förmåga... Vad jag menade var att avbrotten spelar ingen roll för jag är utvilad.. Fast det kan man ju fundera på nu *fnissar*

Nu ska jag ställa mig och förbereda middagen för barnen ikväll Korvstroganoff med ris blir det.. *mums* Men inte för mig, känner inte att min mage klarar mat just nu, så det blir lite måltidsersättning eller möjligtvis fil..

Ha en bra dag allihopa!

Emma

Kommentarer
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

"när hjärnan är full av snor så funkar inte min simultanförmåga"... haha. ;)



Jao, lika INTElligent som en fryst fiskpinne som paneringen trillat av på. höhö





kramen

2009-05-19 @ 00:33:06
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0