God Morgon =)

Idag lyser solen fint och det är ett riktigt vackert väder =), Jag hoppas ni alla andra vaknar upp till samma fågelkvitter som mig..

Igår firade vi min son och det var väldigt lyckat.. Mormor med X-tra morfar + moster kom, sen kom Morfar med gammelfarmor och 2 mostrar, 1 farbror med respektive + 4 barn + sonens kompis som oxå sov över =)... Sen igår kväll när dom "äldre" gått hem hade vi en liten middag som vi drog ihop så jäkla roligt.. SÅ på midsommar ska vi alla fira ihop ska bli så himla roligt =)

När dom sen gått höll jag på med barn och fixade då ringer Mette och berättar att Smulan börjat krysta så det var bara att springa in dit.. Första bebisen kom med svansen första stackarn, som hon skrek Smulan det måste gjort så ont. Sen kom dom andra tre av bara farten.. Mette skulle höra av sig om det kom fler, för kl 1 då gick jag in till mig när det gått en timme utan mer bebis..

Nu måste jag skynda mig till jobbet och ser ut som en död fisk =)

Emma

Kommentarer
Postat av: Missan

Önskar dig också en trevlig söndag.

2009-05-24 @ 10:10:50
URL: http://silverkatten.webblogg.se/
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

En död fisk.... hoppas du ser ut som en sån där tjock blåsfisk med taggar på, såna e söta.. men kanske inte döda.. hupp !! (",)



Vad jobbas det med ?





kramar

2009-05-24 @ 10:12:26
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0