God Morgon =)

Jaha sova sig frisk funkade inte för mig men vaknade iaf och skrattade åt en sådan härlig dröm =)...  Herregud ja skadeglädjen är väl den sanna glädjen antar jag.. Hi hi .. Kanske berättar jag om den senare.. Har haft en liknande dröm tidigare och då höll jag på att kräkas och kallade det mardröm men nu såg jag den från annat perspektiv ha ha ha ha..

Mina barn vägrar gå upp, så nu ska sonen hotas med pussar och dottern vete fasiken vad som ska skrämma upp henne  =)

Ha en bra dag..

Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Ha en underbar dag du med vännen!

Kram

Postat av: Jag

Nja...Sova sig frisk??!!Hmmm.... Jag lider av pollenallergi... Näsan är täppt o ögonen är svullna...o ömma...Nyser hela tiden... Skiiiiit...Trodde ju att de bara var en liten sväng...har nämligen aldrig haft dessa problem tidigare...Hjälpte med medicin första dagarna...Men de verkar bli värre...Huuu... Kulmen är ju inte nådd än.... Bläää...

2009-05-19 @ 08:46:33
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Mona: har en fantastisk dag du med =)



Jag: Stackare, jag har oxå pollen allergi så kanske det som brytit ut fast har svårt att placera det halsonda och febern då.. Men mina ögon rinner titt som tätt.. Värdelöst.. Hoppas du får en bättre medicin Kram på dig



2009-05-19 @ 09:39:52
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0