God morgon

Ännu en underbar dag med solsken och fågelkvitter.

Inatt har jag sovit mycket bättre vaknat var tredje timme men sen somnat om igen, så skönt. Men något jag inte förstår det är hur vissa människor kan ligga/vila i sängen hela dagarna. Jag får ont i skulderbladen av att ligga ner hela tiden sen kommer ångesten krypande för jag är så van att alltid göra något. Men jag tar mig i kragen och säger; Ta det lugnt , det är bara ett litet tag sen får jag hoppa, springa och stuttsa runt igen.

Brösten är fortfarande svullna men det blir mindre för varje dag, nu börjar det kännas att jag har bröstvårtor oxå, inte var det någon som sa att dom skulle börja leva sitt eget liv.*ler*. Men tabletterna får stanna några dagar till, för värken gör sig påmind hela tiden.

Idag ska jag och barnens pappa gå ut och gå en sväng, får se hur långt jag orkar.

Nu är det dax för frukost.

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0