Gud så illa jag mådde...

.. för ett par timmar sedan.. Sen la jag mig och vips så hade jag sovit 1,5 timme, mår inte alls så illa nu..

Men det finns vissa saker jag behöver göra och det börjar bli akut... Så cykla fast baklänges börjar fan snart bli ett alternativ... Fast hur gör man det solo???
Har till och med fått feber så illa är det.. Men Mette har testat massa saker  nu, får se om det börjar hjälpa..

Har inte haft så stor lust att skriva idag, känner mig trött.. Men jag ska iaf gå upp tidigt imorgon och försöka mig på att städa, men känner jag att jag inte orkar så skiter jag i det...

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, ska du inte sluta med det där underliga medlet och uppsöka ett apotek? Finns ju massor du kan göra...



Kram

2009-05-12 @ 21:55:32
Postat av: Emma

Antar att det är Mona som skriver ler.. Har redan kommit på att jag fortsätter men kommer ändå uppsöka ett apotek imorgon.. Va fan någon gång måste det ju komma =).. Saknar dig.. Kram

2009-05-12 @ 22:06:26
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mona

Ibland är jag sååå snabb att mina inloggningar inte hänger med... du kanske kan köpa lite Valium under disk till mig imorgon när du ändå är där?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0