I mitt liv är det iaf...

..slut på drama nu.. Är så jävla trött på att det alltid ska vara en massa onödigt tjafs runt omkring.. Känner att jag som person behöver ett lugn runt om och inte allt detta som är...

Så hur gör man? Lägger man bara locket på?? Säger man nu räcker det??? 

I vilket fall som helst igår var det middag hos Mona tillsammans med Bettan, vi åkte sen till Garbo.. Jag hade feber och sjukt ont i halsen sen i fredags men tänkte att nu jäklar ska jag hångla och smitta ner någon annan stackare... Men jag åkte hem ohånglad redan vid midnatt... Hostade, febern steg och jag kände mig het av helt fel anledningar..
Det var 97 % killar på garbos som vanligt, en hel del snygga har jag fått höra av Mona och Bettan... Men jag lovar er snart, mycket snart ska jag fan hångla om jag så ska rycka tag i första bästa jävla karl på bussen.. *skrattar*

Eller är det någon som ställer upp frivilligt??

Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Du vet vart jag finns ;)

2009-05-17 @ 11:19:06
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Emma

Tack gumman men hur jag än vrider och vänder på det så är du fortfarande tjej.. Kram

2009-05-17 @ 13:03:05
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0