Idag har jag....

...skrattat från hjärtat =).. Pratade med Mona idag och vi diskuterade "framtidsplaner".. Skrattade så  tårarna rann, gud vad jag behövde det..

Tänk att man kan säga en sak och sedan har man gjort hela världen =)

På fredag ska vi träffas och umgås med mina barn, vi ska titta på klänningar på lördagen för vi ska båda på bröllop inom dom närmaste 5 veckorna ...

Jag har även pratat med en god vän som absolut inte mår bra just nu, jag känner att hon behöver mig mer än någonsin och jag har lovat att finnas där i vått och torrt.. Har erbjudit henne att bo hos mig ett tag om hon behöver det.. Så vem vet kanske blir jag "sambo" snart..

Att se och lyssna på henne får hjärtat och blöda och det får mig ännu mer att uppskatta den lilla tid han och jag fick och att vi skilts åt som vänner...

Emma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! Du verkar vara en riktigt bra vän!!!! Önskade att man hade flera som dig i sitt liv! Kramen! 73:an

2009-05-02 @ 17:57:11
Postat av: Emma

Tack va gulligt sagt =).. Ja jag hoppas ju att mina vänner känner så för mig oxå.. Kram Emma

2009-05-02 @ 18:03:19
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ska jag avslöja min mörka hemlighet! Det var jag som blev sååå irriterad över att du blev så hemskt ledsen över en karl!!!!! När jag själv har genomlevt 2 förhållande på raken, som fick mig att bli "hård" av hur dom behandlade mig.....! Båda friade! Jag trodde varje gång att "han var den rätta" O jag hatar att jag var en kärlekstörstande, medgörlig, passiv person!!!! Nu har jag funnit min soulmate!!!! Massa kärlek till dig!!!!

2009-05-02 @ 18:38:32
Postat av: Emma

Okej men vem är egentligen du?? Du kan ju faktiskt vara anonym även om du skriver ditt namn..



Varför jag blev irriterad var för att du skrev som du gjorde när du inte känner mig.. Men självklart kan jag förstå din hårdhet om du känner att du blivit sårad i ditt liv!

Jag hade nog känt samma sak om det hade varit så är att jag hade blivit sårad för att han beteede sig illa men så är ju faktiskt inte fallet =)



Härligt att höra att du funnit din kärlek =)



Kärlek tillbaka =)

2009-05-02 @ 19:50:15
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att du HAR blivit sårad av någon som du hade starka känslor för!!!! O jag hatar att du ska behöva gå igenom samma skit som mig! Önskar att du bara kunde bygga upp ett skal av hårdhet, han, som inte är värd dig har sårat dig... Tycker jag!! Önskar dig allt gott i världen! Men, blir så ledsen när du låter en världelös karl, som inte kan göra ansrträngningen att bli singel, lösa sina problem, och satsa på en sån underbar tjej som dig!!!!!! Hur kan du säga att han inte har sårat dig? När du har gråtit så många dagar o nätter????

2009-05-02 @ 20:38:04
Postat av: Emma

Självklart är jag ledsen för att jag har enorma känslor för honom, det sticker jag inte under stol med.. Men han har enorma känslor för mig med men vi har ingen framtid tillsammans om ingen av oss gör den enorma uppoffringen att välja bort sina barn!



Jag är inte på något sätt den andra kvinnan om det är det du tror, utan han kommer från en annan stad och har jobbat här i stockholm ungefär ett år. Nu den sista maj slutar han i stockholm och flyttar tillbaka till sin stad. Skulle vi försöka upprätthålla ett förhållande på distans skulle det ta för mycket på oss. Ingen av oss är beredda att offra våra barn heller, han vill ju inget hellre än att ha sina barn så ofta som möjligt! Jag skulle aldrig lämna mina barn..



Då blev det tyvärr så här... Varför det varit så turbulent är för att vi båda inte klarat av att släppa den andra och vi har svårt att inte messa om våra känslor för varandra.. Vilket gör att det är super svårt att gå vidare!



Både han och jag har gråtit.. Han har verkligen talat om hur mycket det är just mig han vill ha.. Men som sagt det finns ingen möjlighet..



Så det är inte så att jag väljs bort på grund av en annan kvinna, utan vi skiljs för att vi inte kan kombinera våra liv!!



Men som sagt det är jävla orättvist att inte få den man älskar...



Jag tycker du är så himla gullig som tänker på mig =)



2009-05-02 @ 20:50:56
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det gör jag vekligen!!! Hade nog missuppfattat vissa delar.... Men jag tycker ändå att, om han var din HAN som du fick så starka känslor för! Så blir jag ledsen o irriterad att ni inte kunde lösa det praktiskt ändå..... I min värld så löser man det om kärleken finns!!! Varför gå och och må dåligt om du Emma, bestämt vad du bahöver göra?? Fick känslan av att han/ ni valde att avsluta mitt i passionen? Om två personer vet att de är "destined" att bli ett par och leva tillsammans...Å ändå väljer bort den underbara kärleken! Men sen så mår ni båda piss efter det? Inte bondförnuft i min värld!!! Men, men .... Tycker att du e ascool!!!! O love U fett gums!!!

2009-05-02 @ 21:44:21
Postat av: Emma

Hmm min fråga är känner vi varandra skrattar.. Känns nästan så ..



Ja man kan tycka att kärleken överlever allt.. Men mina barn ger jag aldrig upp och skulle han ha lämnat sina barn för mig hade jag aldrig respekterat honom eller mig som gått med på det...



Min pappa "valde" på ett sätt bort mig när jag var liten och det kändes, och inget barn ska behöva känna så!!



Så jag sparar honom hellre i hjärtat som ett underbart minne och låter kärleken leva där, än att vi gör val som kommer såra i slut änden..



Ja vi avslutade mitt i passionen kan man lugnt säga, herregud har jag någonsin varit så passionerat kär någonsin, nä jag tror inte det ... Men samtidigt ska man inte sluta när man är på topp ler....



Hoppas du mår bra vem du nu än är :)



2009-05-02 @ 21:50:50
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0