Jag säger tyst till mig...

..själv, jag har gått vidare jag kan byta namn på honom i telefonen.. Sitter med telefonen säkert 10 minuter innan jag trycker fram för att redigera kontakten... Raderar sakta GUBBEN från telefon och ersätter det med Bygg *******, så som det stod innan jag föll handlöst...

För idag väljer jag att resa mig från det här.. Inga känslor är förändrade eller jo det är dom visst det.. Istället för att känna maktlöshet för min egen lycka när det gäller honom, känner jag hur jag tar tillbaka mig själv och blir den Emma jag brukar vara.. För visst kan man älska någon och ändå gå vidare, visst kan man längta utan att rasa som människa..

Han har hjälpt till lite att få mig hit, genom att skicka ett mess där det stod : "Jag kommer ju komma till stockholm ibland, så vi får se vad som händer då.". Min första tanke var, är han dum i huvudet.. Tror han i sin vildaste fantasi att jag skulle ställa mig till "förfogande" när det passar honom?? Jag svarade honom att åker du till sthlm är det för att träffa dina vänner ingenting annat..

Sen dess har vi knappt hörts, men jag vart ytterst sårad att han helt plötsligt såg mig som någon som han kan ringa när det trycker på och han är i sthlm, så uppfattade jag det.. Antingen är vi vänner eller ingenting.. Hans KK kommer jag fan aldrig bli...

Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vettigaste kommentaren du skrivit!!!!! Haja att karlar ser oss som "knullobjekt"...Om dom som älskar oss på riktigt så GIFTER de sig med oss!!!!!

Tusen o tusen av positiv energi till dig o massa kärlek!!!!!!

2009-05-09 @ 19:32:18
Postat av: Emma

skrattar



Nu tror jag inte det är fullt så enkelt =), men visst ibland blir man förvånad... Jag har inte ens frågat honom vad han menade utan jag har antagit att det är så, för helt ärligt jag orkade inte fråga.. Tror helt ärligt inte jag heller ville ha ett rakt svar ifall jag hade rätt..

Nu ska ja ta min positiva energi jag får av dig och ställa mig och diska =)...



Kram

2009-05-09 @ 19:38:08
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: JAg

De är bra att du går vidare...De måste du ju göra förr eller senare... Du kan ju hur somhelst inte bygga din framtid på att han kanske dyker upp nån gång då o då...JAg hade nog reagerat som du.... Så jag tycker inte att du öveerreagerar...

// Krampå dig tjejen...

2009-05-10 @ 00:30:51
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0