Jaha hur gör man nu....

Challe frågade igår via mess om han fick bjuda ut mig även om han köpte mobilen... Mitt svar blev ju självklart men du har ju aldrig ens träffat mig du vet ju inte vem jag är...  Tydligen hade det inte någon betydelse eftersom jag verkar så himla intressant..

Ja vad svarar man på det.. Det är ju nästan så att man skulle gå på en dejt med honom bara för att få säga jag har dejtat en snubbe som jag hittade på blocket *asg*...

Hade iaf en underbar kväll med Mona igår som inkluderade en flaska vin och en pitcher med öl, och en jävligt stark pizza.. Mona var starkare än mig för hon satte och pustade samtidigt som hon sköljde ner det starka med öl, själv beställde jag in en vatten...

Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

HA ha ha... Ja deär väl bara att köra... Om de visar sig att han är helt fel så gör de ju inget... En kompis till mig sålde en säng till en kille på Blocket... O hon tyckte att han var skitsöt när han hämtade en... En vecka senare tog hon mod till sig o sms:ade o frågade om han sovit gott... O de var inledningen till en kort romans...HA ha ha...

2009-05-15 @ 09:24:24
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Petra

HA ha ha Det är bara dig som nåt sånt här kan hända... He hehe Rätt!!

2009-05-15 @ 11:03:08
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0