Måste bara få säga tack!!

Hans-Åke och hans underbara ex-fru Annelie är världens goaste, dom har hjälpt till att ge kläder till min brors små barn.. Massa fina kläder.. Ni är helt fantastiska båda två.. Stor kram till er båda =)

Var nämnligen hos Hans-Åke nu på kvällen och hämtade kläder och blev bjuden på ett glas vin, det är inte illa det *ler*

Sen Hans-Åke vill jag och Bettan rikta en puss till dig som räddade våran tjejkväll.. Ibland vill man inte göra annat än pussa dig för att du  är så söt =)

Emma & Bettan

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är jätteglad att jag (och han) kunde hjälpa till:-)! Hoppas det var något som passade!

Kram!

2009-05-14 @ 16:10:01
Postat av: Emma

Sv: till Annelie... Det var ju superfina kläder, ska träffa min bror idag men kan inte ta med dom då eftersom vi ska på bröllop.. Men på söndag ska jag träffa honom, han är så glad ska du veta.. Shit måste väl börja göra mig iordning snart.. Så att man ser någorlunda ut..Femton glas vin kanske skulle vara ngt oxå.. 400 personer gulp s Kram

2009-05-15 @ 08:48:28
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0