Nu är jag...

..äntligen hemma..

Vi åt en god lunch i Globen på Blues och dom hade verkligen jättegod mat. Sen promenerade vi till floristen, en god vän till mig som har en blomsterstudio, hon är verkligen jätteduktig. Så nu har Mette valt brudbukett och allt annat som hör till och jag tror verkligen hon var helnöjd med allt =)

Sen åkte vi hemåt och jag gick och handlade kattmat och lite grejer till middagen. Så nu är jag äntligen hemma =)

Nyss ringde Hans-Åke och han kommer redan nu, snacka om att jag höll på att ramla av stolen *s* Han kommer 1,5 timme för utsatt tid, tydligen ska han kompensera för igår *skrattar* (Fast han har faktiskt inte kommit än *s*)


Emma

Kommentarer
Postat av: Disney Channel

Glöm inte bort att det är bara några dagar kvar att skicka in ditt bidrag till My Camp Rock.

Om du har tur så kan du få åka på Camp Rock-läger, träffa och sjunga med kändisar, träna dans och musik med toppen experter. Det är lätt att delta – bara kolla här så får du veta hur! Du har till den 13:e maj och skicka in ditt bidrag.

2009-05-05 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0