Nu har min lilla tjej...

...flyttat hem till Mette... Min ena katt ska bo hos Mette medans jag är bortrest eftersom hon är dräktig så hon måste ju få flytta så hon hinner bo in sig...

Jag vet att hon kommer få det underbart där och kommer bli grymt bortskämd.. Men va någon anledning känner jag mig ännu mer ensam..

Jag sa till Mette idag att jag önskade att det kunde komma någon som jag blev superförälskad i så att jag slutade älska honom... Men min kloka vän sa att det löser ju inte något.. Känslan kommer inte bara försvinna..

Men det är inte bara honom som får mig att må dåligt.. MItt hem ser ut som ett helvete och jag orkar inte ta tag i det.. Jag känner mig superfet fast jag vet att jag gått ner massor.. När jag ser mig själv i spegeln så tycker jag inte om den personen jag ser.. Jag kräks helt enkelt på mig själv.. Vill inte må så här.. Vill att det ska försvinna...

Hatar mig själv just nu...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Snälla vän... Du behöver ta hand omdig själv lyssna på signalerna...Innan du krachar... Jag känner igen mig i de du säger... O de är bara början om du inte stannar upp o lyssnar på DIG SJÄLV!!!



Kramis

2009-05-11 @ 21:26:23
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kram till dig!

2009-05-12 @ 08:38:19
Postat av: Emma

Annelie, tack så himla mycket.. Kram tillbaks till dig..

2009-05-12 @ 08:59:19
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Annelie

gav förresten "Hans-Åke" en kasse med kläder, jackor och skor till din bror. Har du fått dem än?

2009-05-12 @ 16:52:19
Postat av: Emma

Nej det har jag inte.. Messa honom förut men han svarade inte s Tack va gullig du är

2009-05-12 @ 17:06:53
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0